Buradasın
E-devletten yardım başvurusu nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-devlet üzerinden yardım başvurusu yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- E-devlet sistemine TC kimlik numaranız ve şifrenizle giriş yapın 4.
- Ana ekrandaki arama kısmına "Sosyal Yardım Başvuru Hizmeti" yazın ve Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı'nın sayfasına gidin 4.
- Ekranın sağındaki "Yeni Başvuru" butonuna basın 4.
- Ekrana çıkan bilgilendirmeleri dikkatlice okuyup "Kabul ve beyan ediyorum" kutucuğunu işaretleyerek kabul edin ve "Başvur" deyin 4.
- Adres ve kimlik bilgilerinizin güncel olduğuna emin olduktan sonra formdaki diğer bilgileri de eksiksiz ve doğru bilgilerle doldurun 4.
- Formdaki banka hesabınızın İBAN bilgilerini yazın ve sayfasının alt kısmında yer alan kutucuğa ihtiyaç ve taleplerinizi açıklayıcı bir şekilde yazın 4.
- Tüm formu doldurup kontrol ettikten sonra "Kabul ve beyan ediyorum" seçeneğini işaretleyerek başvurunuzu sisteme kaydederek tamamlayın 4.
Başvuru, bağlı olduğunuz bölgedeki kaymakamlık binasında bulunan sosyal yardımlaşma ve dayanışma vakfı tarafından takip edilecektir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: