• Buradasın

    D r'dan alınan ürün başka mağazadan değiştirilir mi?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    D&R'dan alınan bir ürün, sadece satın alındığı D&R mağazasında değiştirilebilir 13. Başka bir D&R mağazasına giderek ürün değişimi yapılamaz.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Dr'dan alınan ürün mağazadan iade edilir mi?

    Dr.com.tr'den alınan ürünler, mağazadan iade edilebilir. İade işlemi için aşağıdaki adımlar izlenmelidir: 1. Hesabınızdaki "Siparişlerim" sayfasına gidin. 2. İade etmek istediğiniz siparişin altında yer alan "İade" butonuna tıklayın. 3. İade edilecek ürünlerin orijinal ambalajında, tüm aksesuarları ile birlikte olduğundan emin olun. 4. İade talebinizi tamamladıktan sonra, size verilen kargo kodu ile en yakın kargo şubesine ürünlerinizi teslim edin. İade sürecinde herhangi bir sorun yaşarsanız, 0850 266 37 37 numaralı müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

    Değiştirme talebi nasıl yapılır?

    Değiştirme talebi yapmak için farklı alanlara göre değişen prosedürler bulunmaktadır: 1. Hakim Değiştirme Talebi: Hukuk davalarında hakim değiştirme talebi, mahkemeye sunulan bir dilekçe ile yapılır. 2. İsim Değiştirme Talebi: İsim veya soyisim değiştirme talebi için Asliye Hukuk Mahkemesi'ne başvurulması gerekir. 3. İkametgah Değişikliği: İkametgah değişikliği, e-Devlet üzerinden "Adres Değişikliği Bildirimi" hizmeti kullanılarak veya Nüfus ve Vatandaşlık İşleri müdürlüklerine şahsen başvuru yapılarak gerçekleştirilir.

    D & R kitap iadesi yapıyor mu?

    Evet, D&R kitap iadesi yapmaktadır. İade şartları: - Kitaplar, satın alma tarihinden itibaren 14 gün içinde iade edilmelidir. - Kitaplar hasarsız, kullanılmamış olmalı ve orijinal ambalajında gönderilmelidir. - İade sürecinde e-arşiv fatura ile birlikte gönderim yapılmalıdır. İade talepleri, D&R'ın internet sitesindeki "Bize Yazın" bölümünden yapılabilir.

    Ayıp olmayan üründe değişim nasıl yapılır?

    Ayıp olmayan bir üründe değişim yapılabilmesi için, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'un 11. maddesinde belirtilen "imkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme" seçimlik hakkı kullanılabilir. Bu hakka göre, tüketici, aynı özelliklere sahip ve ayıpsız bir yenisiyle ürünün değiştirilmesini talep edebilir.