• Buradasın

    Bellona'da sipariş iptali nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Bellona'da sipariş iptali yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
    1. Çağrı Merkezi Aranması: Cayma hakkı kullanılarak iptal ve iade işlemleri, 444 33 99 ve 0850 222 33 99 numaralı telefonlardan çağrı merkezi aranarak talep edilebilir 1.
    2. Web Sitesi Üzerinden İşlem: "Hesabım" sayfasında "Siparişlerim" sekmesinden iptal işlemleri gerçekleştirilebilir 2.
    Siparişin iptal edilmesi durumunda, iade süreci, ürünün Bellona'ya ulaşmasından sonra 7 iş günü içinde başlatılır 1.
    Ayrıca, bayilikten yapılan alışverişlerde teslimatın gerçekleşmemesi durumunda da iptal hakkı mevcuttur 5.
    Daha detaylı bilgi ve destek için Bellona müşteri hizmetleri ile iletişime geçilmesi önerilir.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Satıcı hangi durumlarda siparişi iptal edebilir?

    Satıcı, aşağıdaki durumlarda siparişi iptal edebilir: Mücbir sebepler: Satıcının öngöremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve ürün süresinde teslim edilemezse, durum alıcıya bildirilir. Ürün satılamaz hale gelirse: Satın alınan ürünün satılmasının imkansızlaşması durumunda, satıcı bu durumu öğrendiğinden itibaren 3 gün içinde yazılı olarak alıcıya bildirmek zorundadır. Yetkisiz kullanım: Ürün teslim edildikten sonra, alıcının ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse, alıcı ürünü 3 gün içinde satıcıya iade etmek zorundadır. Ayrıca, Amazon gibi platformlarda, alıcı tarafından başlatılan sipariş iptal talepleri de satıcı tarafından onaylanabilir.

    Sipariş iptali kaç gün içinde yapılmalı?

    Siparişin iptal edilmesi için belirlenen süre, ürünün teslim alınmasından itibaren 14 gündür. Bu süre içinde, alıcı herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeden sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir. Ancak, ürün kargolandıktan sonra iptal işlemi yapılamaz, sadece iade talep edilebilir.