• Buradasın

    185 su arızası nasıl aranır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    A frustrated homeowner in Turkey stands by a leaking faucet, holding a phone to their ear while a list of water utility logos (Hatsu, BUSKİ, İSKİ, ESKİ, TESKİ) floats in the background like helpful icons.
    185 su arızası hattı, aşağıdaki şekillerde aranabilir:
    • Telefonla arama 123. Alo 185 Çağrı Merkezi, 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet vermektedir 123.
    • E-posta ile iletişim 2. alo185@isu.gov.tr adresine e-posta gönderilerek arıza ihbarı yapılabilir 2.
    • Web sitesi üzerinden iletişim 2. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'nin web sitesindeki iletişim linki (Sanal Şube) üzerinden başvuru yapılabilir 2.
    • Büyükşehir Belediyesi Çözüm Masası 2. Abone talepleri, Büyükşehir Belediyesi Çözüm Masası üzerinden yönlendirilerek değerlendirilebilir 2.
    Arıza ihbarında bulunurken, arızanın tam olarak nereden kaynaklandığını belirtmek ve su abone numarasını hazır bulundurmak gereklidir 14. Ayrıca, açık adres (mahalle, cadde, sokak, bina numarası) de verilmelidir 14.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Alo 185 İSKİ nedir?

    Alo 185 İSKİ, İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi'nin (İSKİ) 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren çağrı merkezidir. Alo 185 İSKİ üzerinden yapılabilecek işlemler: fatura sorgulama ve ödeme; arıza ve şikayet bildirimi; su kesintisi öğrenme; tarife ücretleri öğrenme; T.C. kimlik no güncelleme. İstanbul dışı aramalar için iletişim numarası: 0212 185 00 00.

    Su kesintisi neden olur?

    Su kesintilerinin bazı nedenleri: Boru hatlarında meydana gelen arızalar. Doğal afetler (sel, heyelan, deprem). Planlı bakım ve onarım çalışmaları. Su kaynaklarının azalması (kuraklık). Elektrik kesintileri (su sağlama ve dağıtma sistemlerinin elektrikle çalışması nedeniyle). Kullanıcı hataları (bilinçsizce su kullanımı veya şebekeye zarar verme).

    Su kesildiğinde ne yapmak gerekir?

    Su kesildiğinde yapılması gerekenler: Su stoğu yapmak: Su kesintisi öncesinde, belirli bir süre yetecek kadar su stoğu bulundurulmalıdır. Su kaynağını kontrol etmek: Genel bir su kesintisi olup olmadığı veya sadece belirli bir bölgeye mi su verilmediği kontrol edilmelidir. Makineleri kapatmak: Çamaşır veya bulaşık makinesi gibi cihazlar kapatılmalı ve su geri gelene kadar açılmamalıdır. Bidonları temizlemek: Tanker veya bidon gibi kaynaklardan alınan sular, dezenfeksiyon etkin yapılmadığından içilmemeli ve temizlik için de kullanılmamalıdır. Tesisat bakımını yapmak: Su kesintisi sırasında, tesisatların temizliği yapılabilir. Banyo yapmamak: Su kesintisi sonrasında, ilk gelen bulanık su kullanılmamalı ve duş alınmamalıdır. Ayrıca, su kesintileri sırasında kişisel hijyene dikkat edilmeli ve kaynağı bilinmeyen sular tüketilmemelidir.

    ASAT arıza nasıl bildirilir?

    ASAT (Antalya Su ve Kanalizasyon İdaresi) arızalarını bildirmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Alo 185 Su Arıza Hattı: 7/24 hizmet veren bu hattı arayarak anlık su arızaları hakkında bilgi verilebilir. Genel Müdürlük İletişim Bilgileri: Telefon: 0 (242) 310 12 00. Adres: Fabrikalar Mahallesi, Dumlupınar Bulvarı No:3, ANTALYA. WhatsApp İhbar Hattı: 0530 676 67 67.

    İZSU su kesintisi nasıl öğrenilir?

    İzmir Su ve Kanalizasyon İdaresi (İZSU) su kesintilerini öğrenmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: İZSU'nun resmi internet sitesi. Alo 185 veya 444 40 35 hattı. İZSU SMS sistemi. İZSU mobil uygulaması.