Zara markası, çeşitli nedenlerle şikayet edilmektedir: Yanlış ürün gönderimi: Müşteriler, sipariş ettikleri ürünlerden farklı ürünler aldıklarını belirtmektedir. Müşteri hizmetlerine ulaşılamaması: Bazı müşteriler, Zara'nın müşteri hizmetlerine zor ulaştıklarını ifade etmektedir. İzinsiz kart kullanımı: Kart bilgileri izinsiz kullanılarak alışveriş yapıldığı yönünde şikayetler bulunmaktadır. Kargo sorunları: Kargo teslimatında gecikmeler ve kargoların teslim edilmemesi gibi problemler yaşanmaktadır. Yüksek fiyat performansı: Bazı kullanıcılar, Zara'nın ürünlerinin kalitesiz olduğunu ve birkaç yıkamada yıprandığını düşünmektedir. Ayrıca, Zara'nın bir tasarımcısının Filistinli bir modele attığı nefret mesajları da boykot çağrılarına neden olmuştur.