Buradasın
Yeşil ürün ve yeşil pazarlama arasındaki fark nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yeşil ürün ve yeşil pazarlama kavramları birbiriyle ilişkili olsa da farklı anlamlar taşır:
- Yeşil Ürün: Çevre dostu ve sürdürülebilir özelliklere sahip olan, enerji verimliliği, geri dönüşümlü malzemeler ve az atık üretimi gibi çevresel kriterlere uygun olarak geliştirilen ürünlerdir 12.
- Yeşil Pazarlama: Çevre dostu ürünlerin ve hizmetlerin tanıtımını ve pazarlanmasını içeren bir stratejidir 3. Bu yaklaşım, tüketicilerin çevresel faydalarını anlamalarını ve değer vermelerini hedefler 1. Ayrıca, üretimden dağıtıma kadar her aşamada çevresel etkileri minimize etmeyi amaçlar 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: