Buradasın
Ürün yol haritası oluşturma nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ürün yol haritası oluşturma, bir ürünün belirli bir zaman diliminde planlanan gelişiminin görsel bir temsilini oluşturma sürecidir 12. Bu süreç, ürüne eklenecek özellikleri, işlevleri ve geliştirmeleri ve bu değişikliklerin zaman çizelgesini ana hatlarıyla belirtir 12.
Ürün yol haritası oluşturmanın bazı adımları:
- Hedeflerin belirlenmesi 12. Ürünle neyin başarılmak istendiği ve hangi sorunların çözüleceği tanımlanır 2.
- Destanlara bölünme 2. Görevler, 3-4 temel hedefe ayrılır 2.
- Eylemlere bölme 2. Her destan, eyleme geçirilebilir öğelere ayrılır 2.
- Zaman çizelgesinin ayarlanması 2. Görevlerin tamamlanması için makul süreler belirlenir 2.
- Yineleme 2. Süreç izlenir ve gerektiğinde ayarlamalar yapılır 2.
Ürün yol haritası, ürün yöneticileri, geliştirme ekipleri ve paydaşlar tarafından kullanılır 2. Ekiplerin ürün vizyonuna ve hedeflerine odaklanmalarına, müşteri ihtiyaçlarına ve pazar eğilimlerine göre özelliklere ve iyileştirmelere öncelik vermelerine ve geliştirmenin genel iş stratejisiyle uyumlu olmasını sağlamalarına yardımcı olur 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: