Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ürün analizi, ürün veya hizmetle kullanıcıların ne sıklıkta etkileşimde bulunduğunu inceleme sürecidir 1. Bu analiz, kullanıcı davranışını anlayıp izleyerek eyleme geçirilebilir içgörüler elde etmeyi ve bunları kullanıcı deneyimini ve ürün performansını iyileştirmek için kullanmayı amaçlar 15.
Karşılaştırmalı analiz ise iki veya daha fazla benzer şeyi karşılaştırarak bunların nasıl farklı olduklarını ve ortak noktalarını görmenin bir yoludur 2. Bu analiz, işletmelerin önemli konularda iyi kararlar almasına yardımcı olabilir 2.
Ürün analizi ve karşılaştırmalı analizin bazı kullanım alanları:
- Trendlerin belirlenmesi 1. Mevcut kullanıcı etkileşimini inceleyerek pazarlama çabalarını ayarlamak ve ürün kabulünü en üst düzeye çıkarmak 1.
- Yüksek değerli müşterilerin belirlenmesi 1. Ortalama müşterilerden daha fazla harcama yapan müşterilerin belirlenmesi ve bu müşterilerin nasıl elde tutulacağının planlanması 1.
- Geliştirilmiş müşteri deneyimi 1. Kullanıcı davranışını inceleyerek kişiselleştirilmiş deneyimler oluşturma ve müşteri sadakati kazanma 1.
- Performans eksikliklerinin belirlenmesi 2. Performans eksikliklerinin gerçek nedenlerini ele alma 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: