• Buradasın

    Torku'ya neden çok yatırım yapılıyor?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Torku'ya yapılan yatırımların birkaç nedeni bulunmaktadır:
    • Tüketici talebi: Ramazan Bayramı öncesi çikolata ve şekerleme ürünlerine olan talebin artması, Torku'nun üretim kapasitesini genişletmek için yatırım yapmasına yol açmıştır 23.
    • İhracat hedefleri: Torku, mevcut ihracat taleplerini karşılamak ve global pazardaki rekabet gücünü artırmak amacıyla yeni yatırımlar gerçekleştirmektedir 23.
    • Ürün çeşitliliği: Özellikle dolgulu ve çeşnili çikolata gibi yeni ürün gruplarına olan ilginin artması, Torku'yu bu alanlarda üretim kapasitesini artırmaya yönlendirmiştir 23.
    • Kooperatif yapısı: Torku, bir üretici kooperatifi olarak, üretici ortaklarının refahını artırmak ve onlara doğal, güvenli ürünler sunmak amacıyla yatırım yapmaktadır 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Torku neden bu kadar büyüdü?

    Torku'nun büyümesinin bazı nedenleri: Geniş ürün yelpazesi: Torku, şekerden çikolataya, unlu mamullerden süt ve et ürünlerine kadar geniş bir ürün yelpazesine sahiptir. Modern tesisler: Konya Şeker'e ait Çumra Şeker Entegre Tesisleri'nde modern üretim tesisleri bulunmaktadır. Kooperatif yapısı: Bir üretici kooperatifi olan Konya Şeker'e bağlı olması, 900 bin çiftçi ortağın desteğiyle büyümesini sağlamıştır. Doğal ve güvenli ürünler: Tohumundan ambalajına kadar her adımın kontrol edildiği, yüzde 100 doğal, güvenli ve kaliteli ürünler sunulması. Reklam ve pazarlama: Glikoz, fruktoz, sakkaroz şurubu kullanılmadığına vurgu yapan reklamlar yapılması.

    Torku neden kuruldu?

    Torku, bir üretici kooperatifi olan Konya Şeker’in, üretici ortaklarının refahını artırmak ve tüketicilere tohumundan ambalajına her adımını kontrol ettiği %100 doğal, güvenli, kaliteli ürünler sunmak amacıyla 2007 yılında kuruldu. Torku markası öncesinde, Konya Şeker tarafından üretilen ürünler şeker, çikolata, bisküvi, lokum, sert şekerleme, helva, et ve süt ürünleri gibi çeşitli kategorilerde farklı markalar altında satılıyordu.