Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Teminat mektubunun iadesi için yapılması gerekenler, iade işleminin yapılacağı kuruma göre değişiklik gösterebilir.
Genel olarak teminat mektubunun iadesi için gerekli adımlar şu şekildedir:
- Başvurunun yapılması 3. Teminat mektubunun iadesi için ilgili kuruma başvuru yapılır 3.
- Gerekli belgelerin hazırlanması 134. İade için kuruluş yetkilisi imzalı ve kaşeli bir dilekçe ile birlikte belirli belgeler hazırlanır 134.
- İade işleminin gerçekleştirilmesi 3. Belgeler incelendikten sonra teminat mektubu iade edilir 3.
Teminat mektubu iadesi için gerekli belgelerden bazıları şunlardır:
- teminat mektubu alındı makbuzunun orijinalinin (ilk avans talebinde alındı makbuzu verilmişse) 1;
- kuruluş yetkilisinin son imza sirküleri fotokopisi 1;
- elden alacak kişinin noter onaylı yetki belgesi (vekâletname) 1;
- elden alacak kişinin nüfus cüzdanı fotokopisi 1.
Teminat mektubu iadesi ile ilgili daha detaylı bilgi almak için ilgili kurumun müşteri hizmetleri ile iletişime geçilmesi önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: