Pazarlama Müdürü'nün görev tanımı şunları içerir: 1. Pazar Araştırması: Pazarın ve müşteri ihtiyaçlarının anlaşılması, rekabetin analizi ve fırsatların belirlenmesi. 2. Hedef Kitle Belirleme: Müşteri segmentasyonu yaparak, ürün veya hizmetlerin kimlere yönelik olduğunu belirlemek. 3. Strateji Geliştirme: Şirketin genel hedeflerine ulaşmak için pazarlama hedefleri belirlemek ve stratejiler geliştirmek. 4. Ürün ve Marka Yönetimi: Ürün ve marka kimliklendirme, konumlandırma ve fiyatlandırma stratejileri. 5. Kampanya Yönetimi: Çok kanallı pazarlama kampanyalarının dağıtımı ve yürütülmesi, veri ve öngörüler kullanarak kampanyaların etkinliğini değerlendirme. 6. Dijital Pazarlama: Dijital pazarlama planını belirleme, web sayfalarının trafik performansını takip etme ve dijital kanalları yönetme. 7. Bütçe Planlama: Pazarlama bütçesini belirleme, yönetme ve kararlaştırılan bütçe dahilinde faaliyetleri gerçekleştirme. 8. Dış Ajans Yönetimi: Yaratıcı, dijital ve medya ajanslarını yönetme.