Buradasın
Tanıtım çeşitleri nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tanıtım çeşitleri şu şekilde sınıflandırılabilir:
- Biçim açısından: sözlü (sesli), yazılı, görüntülü, biçim karmasıyla 1.
- Strateji açısından: rekabete göre, ileti kanalına göre 1.
- Bilgi çokluğu açısından: yüklü, yüklenmemiş 1.
- Süre açısından: uzun süreli, orta süreli, kısa süreli 1.
- İçerik açısından: bilgi verici, isteklendirici, benimsetici, imaj yaratıcı 1.
- Hedeflenen kitle açısından: bölümlenmemiş, bölümlenmiş, seçimli 1.
- Ülke sınırı açısından: iç, dış 1.
- İletişim araçları açısından: yayın araçlarıyla, basın araçlarıyla, olay-atmosfer yoluyla 1.
- Düzey açısından: makro, mikro 1.
- Boyut açısından: siyasi, ekonomik, kültürel, toplumsal, turistik, askeri 1.
- Amaç açısından: kar amaçlı, kar amaçsız, satış amaçlı, satış amaçsız 1.
- Tutum açısından: saldırgan, ılımlı, edilgen 1.
- Kesim açısından: kamu kesimince, özel kesimce 1.
- Yönelme açısından: rastgele, sistemli, yoğun, aralıklı 1.
- Tanıtma yaklaşımı açısından: halkla ilişkilerle, propagandayla, duyurumla, kişisel temasla, basın ajanslığıyla, bildirsemeyle, diplomasiyle, lobicilikle, geliştirmeyle, reklamcılıkla, sponsorlukla, kamu işleriyle, tanıtma karmasıyla 1.
- Sıklığı açısından: sürekli, seyrek 1.
- Kapsam açısından: mal, hizmet, düşünce, durum, amaç, örgü, yer 1.
- Yürütülme açısından: bireysel, ortaklaşa 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: