Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tanıtımın amacı, potansiyel müşterilerin ilgisini çekmek, ürün veya hizmet hakkında bilgi vermek, marka imajını güçlendirmek ve nihayetinde satışları artırmaktır 14.
Tanıtımın diğer amaçları arasında:
- Farkındalık yaratma 1. Yeni ürünlerin varlığını ortaya çıkarma ve mevcut ürünler üzerindeki değişiklikleri vurgulama 1.
- Pazar payı kazanma 1. Rekabetin yoğun olduğu bir pazarda, ürünün ve markanın öne çıkmasını sağlama 1.
- Müşteri sadakati oluşturma 14. Sadık müşteri kitlesi oluşturma ve markaya duyulan güveni artırma 1.
- Talep yaratma 1. Müşterileri ürünü aramaya teşvik etme 1.
yer alır.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: