Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Starbucks'ın resmi bir sloganı yoktur 35. Şirket, 1971'den beri kullanılan ve dünya çapında tanınan logosu sayesinde marka kimliğini ve değerlerini iletmektedir 35.
Ancak, Starbucks her yıl mevsimsel ve bayram promosyonları için yeni slogan veya etiket çizgileri yayınlamaktadır 35. Örneğin, bazı geçmiş slogan örnekleri şunlardır:
- "Coffee that inspires" (2008) 3;
- "It's not just coffee. It's Starbucks" (2016) 3;
- "Brewed for those who love coffee" (2013) 3.
Starbucks'ın temel değerleri ve yol gösterici ilkelerini içeren bir misyon beyanı bulunmaktadır 35. Bu beyan, 1987'den 2022'ye kadar şirketin büyümesine rehberlik etmiştir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: