Buradasın
Sponsorlu ürün ne demek?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sponsorlu ürün, e-ticaret sitelerinde alışveriş yapanlara tek tek ürünleri tanıtmak için kullanılan tıklama başına maliyet reklamlarıdır 13.
Bu reklamlar, aşağıdaki özelliklere sahiptir:
- Görünürlük: Arama sonuçlarında veya ürün sayfalarında organik içeriklerle uyumlu bir şekilde gösterilir 5.
- Hedefleme: Anahtar kelimeler, ürün kategorileri, kullanıcı davranışları veya spesifik ürün sayfalarına göre hedeflenebilir 5.
- Ödeme modeli: Çoğunlukla tıklama başına maliyet (CPC) modeli kullanılır; reklam veren, yalnızca kullanıcı reklama tıkladığında ödeme yapar 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: