Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sponsorlu ürünler, çeşitli platformlarda markaların veya ürünlerin ücretli olarak tanıtılması yoluyla çalışır 5. İşte bazı yaygın sponsorlu ürün çalışma prensipleri:
- Sosyal Medya Reklamları: Facebook, Instagram, Twitter gibi platformlarda sponsorlu ürünler, kullanıcıların akışlarında veya hikaye bölümlerinde görünür 15. Bu reklamlar, demografik, coğrafi, davranışsal ve ilgi alanlarına göre hedefleme yapılarak doğru kitleye ulaşır 1.
- Arama Motoru Reklamları: Google Ads gibi platformlarda, belirli anahtar kelimeler üzerinde yapılan aramalarda üst sıralarda veya arama sonuçları sayfasının altında görünür 2. Bu reklamlar, tıklama başına ödeme modeline dayanır 2.
- Influencer İşbirlikleri: Markalar, popüler sosyal medya kullanıcılarıyla işbirliği yaparak ürünlerini daha geniş bir kitleye tanıtabilir 4. Bu tür reklamlarda, influencer'lar kendi takipçi kitlesine sahip oldukları için daha organik ve samimi bir tanıtım yaparlar 1.
- Pazaryeri Reklamları: Amazon gibi e-ticaret platformlarında, satıcılar ürünlerini daha görünür kılmak için sponsorlu ürün reklamları kullanır 2. Bu reklamlar, arama sonuçlarında ve ürün detay sayfalarında stratejik olarak konumlandırılır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: