Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sponsorlu ürünler, e-ticaret sitelerinde alışveriş yapanlara ürünleri tanıtmak için kullanılan tıklama başına maliyet reklamlarıdır 15.
Sponsorlu ürünlerin çalışma prensibi:
- Ürün ve anahtar kelime seçimi 24. Reklamı yapılacak ürünler seçilir ve bu ürünlere anahtar kelimeler atanır 24.
- Bütçe belirleme 23. Reklam için günlük veya toplam bütçe belirlenir 23.
- Görünürlük 24. Müşteri, anahtar kelimelerden birini aradığında, arama sonuçlarıyla birlikte reklam da görüntülenir 24.
- Ödeme 24. Reklam, yalnızca tıklandığında ücretlendirilir 24. Müşteri, reklamdaki ürüne tıkladığında, ürünün detay sayfasına yönlendirilir 24.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: