• Buradasın

    Sosyal medya faaliyet kodu nedir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Sosyal medya faaliyetleri için NACE kodu 73.11 olarak belirlenmiştir 13. Bu kod, "Reklam Ajanslarının Faaliyetleri" altında yer almaktadır 13.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Sosyal içerik üreticisi hangi NACE kodu?

    Sosyal içerik üreticisi, 73.12 NACE kodu ile sınıflandırılmaktadır.

    Sosyal medya nedir kısaca tanımı?

    Sosyal medya, kullanıcıların internet ortamında içerik ürettiği, paylaştığı ve diğer kişilerin içerikleriyle etkileşime girdiği platformlardır. Andreas Kaplan ve Michael Haenlein'in tanımına göre ise sosyal medya, “Web 2.0 üzerinde ideolojik ve teknolojik içeriklerin, yapılanmaların kullanıcı merkezli bir şekilde üretilmesine ve geliştirilmesine izin veren internet tabanlı uygulamaların bütününe” denir.

    Faaliyet kodları nelerdir?

    Faaliyet kodları, Avrupa Birliği (AB) İstatistik Ofisi (EUROSTAT) tarafından geliştirilen NACE (Nomenclature of Economic Activities) sınıflamasına dayanmaktadır. Bazı faaliyet kodlarına ve karşılık geldikleri faaliyetlere örnekler: 56.29.01: Kantinlerin faaliyetleri (spor, fabrika, okul veya işyeri kantinleri vb.). 96.02.02: Erkekler için kuaför ve berber işletmelerinin faaliyetleri. 49.39.03: Şehir içi, banliyö ve kırsal alanlarda kara yolu ile personel, öğrenci vb. grup taşımacılığı. 47.81.02: Tezgahlar ve pazar yerleri vasıtasıyla sebze ve meyve (taze veya işlenmiş) perakende ticareti (seyyar satıcılar hariç). Faaliyet kodlarının güncel listesine, Ticaret Bakanlığı'nın "Esnaf ve Sanatkâr ile Tacir ve Sanayiciyi Belirleme Koordinasyon Kurulu Kararı"na göre, ticaret.gov.tr adresinden ulaşılabilir.

    Sosyal medya yönetimi hangi NACE?

    Sosyal medya yönetimi, genellikle 73.11 NACE kodu altında sınıflandırılır. Bu kod, "Reklam Ajanslarının Faaliyetleri"ni kapsar ve sosyal medya reklamcılığı, stratejileri geliştirme ve kullanıcı davranışları üzerine analizler yapma gibi hizmetleri içerir. Ayrıca, 62.01 NACE kodu da sosyal medya platformları ve uygulamaları geliştiren firmalar için kullanılabilir. Daha spesifik olarak, 74.10 NACE kodu da sosyal medya danışmanlığı gibi ilgili profesyonel faaliyetleri kapsar.

    Sosyal medyada içerik yönetimi nedir?

    Sosyal medyada içerik yönetimi, sosyal medya platformlarında paylaşılacak içeriklerin planlanması, oluşturulması, yayınlanması, takip edilmesi ve analiz edilmesi sürecidir. İçerik yönetiminin kapsadığı bazı unsurlar: Hedef kitle analizi. İçerik planlaması ve takvimi. Görsel ve metin uyumlu paylaşımlar. Trend takibi ve uyum. Dönüşüm odaklı içerikler. Sosyal medya içerik yönetimi, markaların hedef kitleyle etkileşim kurmasına, bilinirliğini artırmasına ve pazarlama hedeflerine ulaşmasına yardımcı olur.

    Sosyal medya reklamcılığı hangi NACE kodu?

    Sosyal medya reklamcılığı, 73.11.01 NACE kodu altında yer almaktadır.

    Sosyal medya danışmanlığı hangi NACE kodu?

    Sosyal medya danışmanlığı, genellikle 74.10 NACE kodu altında değerlendirilir. Bu kod, "İlgili Profesyonel Faaliyetler" başlığı altında yer alır. Ayrıca, sosyal medya hizmetleri sunan işletmeler için 73.11 kodu da kullanılabilir. Bu kod, "Reklam Ajanslarının Faaliyetleri"ni kapsar ve sosyal medya reklamcılığı ve stratejilerini içerir. NACE kodları, işletmelerin faaliyet alanlarını belirlemek ve sınıflandırmak için kullanılır. Doğru NACE kodunu belirlemek için işletmenin sunduğu hizmetlerin detaylı bir analizi yapılmalıdır.