Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
ŞOK Marketler Ticaret A.Ş.'nin amacı, Türkiye'de hızlı tüketim malları satışı yaparak müşterilerine uygun fiyatlarla geniş bir ürün yelpazesi sunmaktır 25.
ŞOK Marketler, bu amacı gerçekleştirmek için şu stratejileri izlemektedir:
- Çiftçiyi teşvik etmek: "Tarladan Sofraya Doğru Tarım" projesi ile doğrudan tedarik uygulaması yaparak alım garantisi verir ve çiftçileri üretime teşvik eder 4.
- Dijitalleşme: "Cepte ŞOK" uygulaması ile müşterilere kesintisiz hizmet sunar ve telefonla sipariş hizmeti sağlar 4.
- Müşteri sadakati: "Win" sadakat programı ile müşterilere özel kampanyalar ve indirimler sunar 4.
- Yerel üretim desteği: "ŞOK’ta Ben de Varım" projesi ile kadın kooperatiflerinin el emeği ürünlerini satışa sunarak yerel üretime destek olur 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: