• Buradasın

    Soğuk satış ne iş yapar?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Soğuk satış, alıcı ve satıcı arasında yüz yüze bir ilişki kurulmayan, pazarlama ve tanıtım çalışmalarında müşteriler ve potansiyel müşterilerin hedeflendiği bir satış türüdür 24.
    Soğuk satış yapan kişilerin bazı görevleri:
    • Depo stok durumunu takip etme 34. Sahada yüksek hacimli bir sipariş alındığında, depoda yeterli stok olup olmadığını kontrol etme 34.
    • Müşteri ihtiyaçlarını belirleme 24. Müşterilerin istek ve ihtiyaçlarını doğru bir şekilde kavrama 24.
    • Sipariş alma 34. Müşteri ihtiyaçlarına göre ürün ve hizmetlerin hazırlanıp teslim edilmesi 34.
    • Tahsilat yapma 12. Ürünlerin fiyatlandırılması ve iskonto gibi mali işlemlerin kontrol altında tutulması 12.
    Soğuk satış genellikle telefon görüşmeleri ve online toplantılar aracılığıyla gerçekleştirilir 24.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Satış ve pazarlama iş ne iş yapar?

    Satış ve pazarlama işinin temel görevleri şunlardır: Müşteri ihtiyaçlarını belirleme. Ürün veya hizmet tanıtımı. Fiyatlandırma. Dağıtım. Müşteri ilişkileri yönetimi. Pazar analizi. Strateji geliştirme. Satış ve pazarlama işleri, genellikle satış ve pazarlama uzmanları veya pazarlamacılar tarafından yürütülür.

    Sıcak ve soğuk satış nedir?

    Sıcak satış, bir ürün veya hizmetin potansiyel müşterilere sunularak satışın gerçekleştirilmesi sürecidir. Soğuk satış ise satıcının daha önce hiç temas kurmadığı veya ilişki kurmadığı potansiyel müşterilere ürün veya hizmetlerini sunma sürecidir. Sıcak satış ile soğuk satış arasındaki bazı farklar: İletişim şekli: Sıcak satışta müşterilerle yüz yüze iletişim kurulurken, soğuk satışta iletişim genellikle uzaktan yapılır (telefon, e-posta vb.). Satış hızı: Sıcak satışta satış süreçleri hızlı bir şekilde ilerlerken, soğuk satışta süreçler daha yavaştır. Teslimat: Sıcak satışta ürünler müşteriye hızlıca teslim edilirken, soğuk satışta teslimat daha sonra gerçekleşir. Müşteri sayısı: Sıcak satışta bir günde görüşülebilecek müşteri sayısı sınırlıyken, soğuk satışta daha fazla sayıda müşteriyle görüşmek mümkündür.