Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Soğuk satış, alıcı ve satıcı arasında yüz yüze bir ilişki kurulmayan, pazarlama ve tanıtım çalışmalarında müşteriler ve potansiyel müşterilerin hedeflendiği bir satış türüdür 12.
Soğuk satışın iş yaptığı alanlar şunlardır:
- Telefon görüşmeleri: Satış temsilcileri, potansiyel müşterileri telefonla arayarak ürün veya hizmetleri tanıtır 24.
- Online toplantılar: E-posta ve sosyal medya üzerinden mesajlaşma gibi dijital araçlarla müşterilere ulaşılır 23.
- Fuar stantları: Fuarlarda stant açarak potansiyel müşterilerle yüz yüze temas kurulur, ancak ilk temasın kurulduğu ve satışın daha sonra gerçekleştiği durumlar da soğuk satış olarak değerlendirilir 2.
- Kapı kapı dolaşma: Satış temsilcileri, doğrudan ev veya iş yerlerini ziyaret ederek ürün veya hizmetleri tanıtır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: