Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
"Şişman PR" ifadesinin ne anlama geldiğine dair bilgi bulunamadı. Ancak, PR uzmanlarının genel olarak yaptığı işler şunlardır:
- Yönetime danışmanlık yapmak ve politika kararlarına katılmak 1.
- Halkla ilişkiler programları planlamak ve üst yönetime aktarmak 1.
- Medya ve basın ilişkilerini yönetmek: Basın bülteni hazırlamak, medya mensuplarıyla iş birliği yapmak, basın toplantıları düzenlemek 25.
- Dijital PR ve sosyal medya yönetimi: Sosyal medya hesaplarını yönetmek, dijital PR kampanyaları düzenlemek 23.
- Kriz yönetimi: Kriz anlarında itibar yönetimi yapmak 235.
- Etkinlik yönetimi: Lansmanlar, konferanslar ve şirket içi etkinlikler gibi organizasyonları planlamak ve uygulamak 23.
- Reklam ve pazarlama iletişimi: Reklam kampanyaları düzenlemek ve pazarlama mesajları geliştirmek 2.
- Kurumsal sosyal sorumluluk projeleri: Bu projelerin planlanmasında ve yürütülmesinde aktif rol oynamak 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: