Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Satış case study, bir ürün veya hizmetin bir müşteriye nasıl fayda sağladığını gösteren detaylı bir başarı hikayesidir 23.
Bu tür çalışmalar, aşağıdaki amaçlarla kullanılır:
- Potansiyel müşterileri ikna etmek: Markanın elde ettiği başarıları ve uygulanan kampanyanın etkilerini göstererek müşterileri ikna eder 1.
- Referans aracı olmak: Markanın tüm başarılarını sergileyen etkili bir referans kaynağıdır 1.
- Pazarlama malzemesi olarak kullanmak: Web sitesi, broşürler, ürün katalogları ve sosyal medyada paylaşılarak şirketin credibility'sini artırır 23.
Bir satış case study genellikle aşağıdaki bölümleri içerir:
- Giriş: Benzersiz değer önerisinin özetlendiği dikkat çekici bir giriş 2.
- Şirket özeti: Müşterinin işiyle ilgili genel bilgiler 2.
- Sorun/meydan okuma: Müşterinin karşılaştığı sorunun detaylı açıklaması 23.
- Çözüm: Ürünün veya hizmetin sorunu nasıl çözdüğünün anlatımı 23.
- Sonuçlar: Somut başarıları gösteren veriler ve metrikler 23.
- Müşteri referansları: Müşterinin deneyiminden doğrudan alıntılar 23.
- Sonraki adımlar: Okuyucuya atılacak sonraki adımlar için bir çağrı 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: