Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sanal ticaret, ürün ve hizmetlerin internet üzerinden alınıp satıldığı elektronik ticaret (e-ticaret) faaliyetidir 25.
Sanal ticaret süreci genellikle şu aşamalardan oluşur:
- Pazar Araştırması ve Ürün Seçimi: Hedef kitlenin belirlenmesi ve talep gören ürünlerin seçilmesi 13.
- İş Planı ve Hukuki Yapı: Yasal bir işletme kurulması ve gerekli belgelerin hazırlanması 13.
- E-Ticaret Altyapısı: Ürünlerin sergileneceği ve ödemelerin yapılacağı bir platform veya web sitesi oluşturulması 13.
- Ödeme ve Kargo Sistemleri: Çeşitli ödeme yöntemlerinin entegrasyonu ve güvenilir kargo firmalarıyla anlaşma 13.
- Pazarlama ve Tanıtım: SEO, sosyal medya ve e-posta pazarlaması gibi yöntemlerle mağazanın ve ürünlerin tanıtılması 13.
- Müşteri Hizmetleri: Müşteri yorumlarını takip ederek hizmet kalitesinin artırılması ve çeşitli iletişim kanallarıyla müşterilere destek sağlanması 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: