Buradasın
Reklam ve sponsorluk için nasıl iletişime geçilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Reklam ve sponsorluk için iletişime geçmek amacıyla aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Hedef kitleyi ve hedefleri belirlemek 4. İletişim stratejisi, belirlenen hedeflere göre şekillendirilmelidir 4.
- Doğru kişileri bulmak 12. İlgili kişilerin unvanları ve iletişim bilgileri için kurum web sitesi, sosyal medya hesapları, LinkedIn gibi kaynaklar kullanılabilir 12.
- Ön hazırlık yapmak 1. Kurumun ihtiyaçları ve projenin uyumluluğu araştırılmalıdır 1.
- Telefon görüşmesi yapmak 1. Görüşmenin amacı, toplantı almak olmalıdır 1.
- Materyalleri hazırlamak 14. Sponsorluk dosyası, pazarlama planı ve diğer belgeler hazır olmalıdır 14.
- Pratik yapmak 1. Kendi kendine veya bir arkadaşla deneme görüşmeleri yapılabilir 1.
Ayrıca, reklam ve sponsorluk danışmanlığı hizmetleri de bu süreçte faydalı olabilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: