Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
"Reklam 4" hakkında bilgi bulunamadı. Ancak, genel olarak reklamların dört temel amacı olduğu bilinmektedir:
- Bilgi Vermek: Ürün veya hizmet hakkında bilgilendirme yapmak 23.
- İkna Etmek: Tüketici üzerinde olumlu algı oluşturarak satın almaya yönlendirmek 23.
- Hatırlatmak: Ürünün akılda kalıcılığını artırmak ve satın almayı devamlı hale getirmek 23.
- Pekiştirmek: Tüketicileri satın alma davranışının doğruluğuna inandırmak 3.
Ayrıca, reklamların retorik tekniklerle de desteklendiği, bu tekniklerin pathos (duygulara hitap), logos (mantığa hitap) ve ethos (güvenilirlik) üzerine kurulu olduğu belirtilmiştir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: