Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Proma kelimesi, belgelerde "pazarlama" anlamında kullanılmış olabilir. Pazarlama, bir şirketin ürünlerini veya hizmetlerini tanıtmak, marka bilinirliğini artırmak ve satışları yükseltmek için stratejiler geliştirmeyi içerir 14.
Pazarlamacının görevleri arasında şunlar yer alır:
- Tüketici ihtiyaçlarını analiz etmek: Hedef kitleyi belirlemek ve tüketici taleplerini anlamak 14.
- Ürün ve hizmet geliştirmek: Mevcut ürünlerin nasıl geliştirileceğini ve yeni ürünlerin nasıl lanse edileceğini planlamak 1.
- Dağıtım kanalları oluşturmak: Ürünün uygun şekilde tüketiciye ulaşması için stratejiler geliştirmek 1.
- Reklam ve tanıtım faaliyetleri yürütmek: Reklam, sponsorluk, PR ve etkinlik gibi faaliyetleri planlamak ve yönetmek 14.
- Müşteri ilişkilerini yönetmek: Müşteri memnuniyetini artırmak ve talepleri karşılamak 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: