• Buradasın

    Philip Kotlers 4P nedir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Philip Kotler'in 4P'si, pazarlamanın temel stratejilerini ifade eden bir modeldir 123.
    Bu stratejiler şunlardır:
    1. Product (Ürün) 123. İşletmenin hedef kitlesine sunduğu ürün veya hizmetleri ifade eder 123.
    2. Price (Fiyat) 123. Ürünün satışında belirlenmesi gereken fiyat, değer veya ederidir 123.
    3. Place (Dağıtım) 123. Ürünün doğru yer ve zamanda müşteriye ulaşmasıdır 123.
    4. Promotion (Tutundurma) 123. Ürünün tanıtımı ve müşterilere fark ettirilmesi sürecidir 123.
    Bu model, 1960 yılında Philip Kotler'in "Pazarlama İlkeleri" kitabında popüler hale gelmiştir 124.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Philip Kotler'in pazarlama tanımı nedir?

    Philip Kotler'in pazarlama tanımı, "Pazarlama; bireylerin ve grupların ihtiyaç duyduklarını ve arzu ettiklerini, değerli ürünleri eşitleri ile üreterek, sunarak ve değiş tokuş ederek elde ettikleri idari ve sosyal bir süreçtir" şeklindedir. Kotler pazarlamayı çeşitli dallara ayırır ve çeşitli tanımlamalarla pazarlama kavramının daha iyi anlaşılmasını sağlar. Kotler'in pazarlama tanımının bazı diğer unsurları şunlardır: Segmentasyon. Konumlandırma. Ürün geliştirme. Sosyal sorumluluk.

    Philip Kotler'in reklam tanımı nedir?

    Philip Kotler'in reklam tanımı, "şirketlerin müşteriler için değer yaratma ve bu değeri karşılığında müşteri ilişkileri kurma süreci" olarak ifade edilir.

    Philip Kotler ne iş yapar?

    Philip Kotler, Northwestern Üniversitesi Kellogg School of Management'ta uluslararası pazarlama profesörü olarak görev yapmaktadır. Ayrıca, Kotler Marketing Group adlı danışmanlık şirketi aracılığıyla pazarlama stratejisi, organizasyon ve uluslararası pazarlama alanlarında birçok şirkete danışmanlık hizmeti vermektedir. Kotler, pazarlama teorisi, stratejik pazarlama ve sosyal pazarlama alanlarında 60'tan fazla kitap yazmış olup, "Pazarlama Yönetimi" ve "Pazarlama İlkeleri" gibi eserler dünya genelinde üniversitelerde temel kaynaklar arasında yer almaktadır.