• Buradasın

    Philip Kotler ne iş yapar?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Philip Kotler, Northwestern Üniversitesi Kellogg School of Management'ta uluslararası pazarlama profesörü olarak görev yapmaktadır 123.
    Ayrıca, Kotler Marketing Group adlı danışmanlık şirketi aracılığıyla pazarlama stratejisi, organizasyon ve uluslararası pazarlama alanlarında birçok şirkete danışmanlık hizmeti vermektedir 1.
    Kotler, pazarlama teorisi, stratejik pazarlama ve sosyal pazarlama alanlarında 60'tan fazla kitap yazmış olup, "Pazarlama Yönetimi" ve "Pazarlama İlkeleri" gibi eserler dünya genelinde üniversitelerde temel kaynaklar arasında yer almaktadır 235.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Philip Kotler'in reklam tanımı nedir?

    Philip Kotler'in reklam tanımı, "şirketlerin müşteriler için değer yaratma ve bu değeri karşılığında müşteri ilişkileri kurma süreci" olarak ifade edilir.

    Philip Kotler'in pazarlama tanımı nedir?

    Philip Kotler'in pazarlama tanımı, "Pazarlama; bireylerin ve grupların ihtiyaç duyduklarını ve arzu ettiklerini, değerli ürünleri eşitleri ile üreterek, sunarak ve değiş tokuş ederek elde ettikleri idari ve sosyal bir süreçtir" şeklindedir. Kotler pazarlamayı çeşitli dallara ayırır ve çeşitli tanımlamalarla pazarlama kavramının daha iyi anlaşılmasını sağlar. Kotler'in pazarlama tanımının bazı diğer unsurları şunlardır: Segmentasyon. Konumlandırma. Ürün geliştirme. Sosyal sorumluluk.

    Philip Kotlers 4P nedir?

    Philip Kotler'in 4P'si, pazarlamanın temel stratejilerini ifade eden bir modeldir. Bu stratejiler şunlardır: 1. Product (Ürün). 2. Price (Fiyat). 3. Place (Dağıtım). 4. Promotion (Tutundurma). Bu model, 1960 yılında Philip Kotler'in "Pazarlama İlkeleri" kitabında popüler hale gelmiştir.

    Philip Kotler'in ödülleri nelerdir?

    Philip Kotler'in bazı ödülleri: 1962: Graham and Dodd Award, Financial Analyst Journal'da en iyi makale. 1964: McLaren Advertising Research Award, medya seçimi üzerine en iyi makale. 1975: Paul D. Converse Award (American Marketing Association), pazarlamaya "olağanüstü katkılarda bulunma" ödülü. 1983: Stuart Henderson Britt Award, "Yılın Pazarlamacısı" (Chicago Chapter A.M.A.). 2013: William L. Wilkie Marketing for a Better World Award, dünyanın iyileştirilmesine pazarlamanın potansiyelini önemli ölçüde artıran bir pazarlamacıya verilen ödül. 2025: Kotler Awards Yaşam Boyu Başarı Ödülü. Ayrıca, Philip Kotler 2024 yılında World’s Top 30 Management professors listesinde 5. sırada yer almıştır. Philip Kotler tarafından kurulan Kotler Awards, pazarlama alanında mükemmeliyeti ödüllendiren küresel bir etkinliktir.