Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pepsi'nin 1990'larda yaptığı değişiklikler, pazar trendlerine uyum sağlama ve tüketici beklentilerini karşılama çabalarının bir sonucuydu 24.
Bazı önemli değişiklikler:
- Crystal Pepsi: 1992'de Avrupa'da, ardından ABD ve Kanada'da piyasaya sürülen Crystal Pepsi, renksiz ve kafeinsiz bir gazlı içecekti 1. Ancak, tüketicilerin "limonsuz içeceklerin sağlıklı olmayacağı" yönündeki görüşleri nedeniyle başarısız oldu ve 1993 sonunda piyasadan çekildi 1.
- Logo: 1990'larda Pepsi'nin logosu, 1950'lerden beri kullanılan küre tasarımını koruyarak, 1980'ler ve 1990'lardaki düz versiyona geri döndü 24. Bu değişiklik, markanın geçmişini geleceğe bağlayarak, çağdaş ve inkar edilemez bir Pepsi imajı yaratmayı amaçladı 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: