Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pepsi'nin eski reklamlarının kaldırılma sebeplerinden bazıları şunlardır:
- Protesto imgelerini depolitize etme ve devlet şiddetini önemsizleştirme 1. Pepsi'nin 2017'de yayınladığı bir reklamda, protesto ve ayaklanma görüntülerinin kullanılması, Martin Luther King'in kızı Bernice King tarafından eleştirildi 1. King, bu tür görüntülerin eylemleri ticarileştirdiğini ve ABD'de özellikle siyahilere yönelik gerçek devlet şiddetini önemsizleştirdiğini belirtti 1.
- Tepki çekme ve ilgi uyandırma amacı 1. Bazı yorumcular, reklamdaki görsel dilin gerçekliğe aykırı olmasını, tam da bu tür tepkileri kışkırtarak ilgi çekmek için yapılmış olabileceğini yazdı 1.
- Ciddi bir meseleyi hafife alma 34. Reklam, sosyal medyada alay konusu oldu ve ciddi bir meselenin hafife alındığı eleştirilerine neden oldu 34.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: