Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pazarlamanın 22 kuralı, Al Ries ve Jack Trout tarafından ortaya konmuş, pazarlamada başarılı olmak için uygulanması gereken taktikleri içeren bir listedir 12. Bu kurallardan bazıları şunlardır:
- Liderlik Kuralı: İlk olmak, üstün olmaktan daha iyidir 135.
- Kategori Kuralı: Bir kategoride ilk olamıyorsanız, yeni bir kategori yaratın 145.
- Zihin Kuralı: Zihinlere ilk girmek, piyasalarda ilk olmaktan daha iyidir 135.
- Algı Kuralı: Pazarlama, ürünlerin değil, algıların savaşıdır 125.
- Odak Kuralı: Markanızın bir odak noktası olmalı 12.
- Teklik Kuralı: Bir kelime, birden fazla şirket tarafından sahiplenilemez 15.
- Merdiven Kuralı: Stratejinizi, merdivende hangi basamakta olduğunuza göre belirlemelisiniz 15.
- İkilik Kuralı: Uzun vadede her pazarda iki marka öne çıkar 15.
- Zıtlık Kuralı: İkinciliğin peşindeyseniz, stratejinizi lidere göre belirlemelisiniz 15.
- Samimiyet Kuralı: Olumsuz bir yönünüzü kabullenmek, tüketici tarafından olumlu karşılanır 15.
Bu kuralların tamamı ve detayları için Al Ries ve Jack Trout'un "The 22 Immutable Laws of Marketing" adlı kitabı incelenebilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: