Buradasın
Nike pazarlama stratejisi nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Nike'ın pazarlama stratejisi şu unsurlara dayanır:
- İnovasyon ve Teknoloji: Yüksek teknoloji kullanımı, özel malzemeler ve yenilikçi tasarımlar 145.
- Duygusal Markalaşma: Sporcuların başarı hikayelerini ön plana çıkararak tüketicilerin duygularına hitap etme 45.
- Dijital Pazarlama: Sosyal medya, etkileyici pazarlama ve dijital uygulamalar aracılığıyla genç ve teknolojiye yatkın tüketicilere ulaşma 14.
- Yerelleştirme: Farklı ülkelerde, o bölgenin kültür ve tüketici tercihlerine uygun pazarlama stratejileri kullanma 14.
- Sponsorluk ve İşbirlikleri: Spor etkinlikleri ve ünlü sporcularla yapılan işbirlikleri 15.
- Toplumsal Sorumluluk: Çevre koruma ve sosyal sorumluluk projelerine katılım 24.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: