Buradasın
Müşterilerin almış oldukları ürünlerden ve işletmeden memnun olması işletmeye ne kazandırır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Müşterilerin almış oldukları ürünlerden ve işletmeden memnun olması işletmeye şu kazanımları sağlar:
- Müşteri Sadakati: Memnun müşteriler, işletmeye sadık kalır ve tekrar alışveriş yaparlar 12.
- Kâr Artışı: Memnun müşteriler, daha fazla para harcama eğilimindedir ve bu da işletmenin kârlılığını artırır 23.
- Ücretsiz Reklam: Memnun müşteriler, işletmeyi arkadaşlarına ve ailelerine tavsiye ederler, bu da ücretsiz ve etkili bir reklam sağlar 13.
- İyi İtibar: Müşteri memnuniyeti, işletmenin itibarını olumlu yönde etkiler ve marka değerini artırır 34.
- Geri Bildirim: Memnun müşteriler, işletmenin hizmetlerini ve ürünlerini geliştirmesi için değerli geri bildirimler sunarlar 45.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: