Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Marketing funnel (pazarlama hunisi), potansiyel müşterilerin markayla ilk temasından sadık müşterilere dönüştürülmesine kadar geçen süreci sistematik olarak yöneten bir pazarlama stratejisidir 3.
Huninin çalışma şekli şu şekildedir:
- Farkındalık 123. Müşteri, reklam, sosyal medya veya bir arkadaş aracılığıyla ürünün veya hizmetin varlığından haberdar olur 123.
- İlgi uyandırma 123. Müşteri, markanın sorununu çözebileceğini düşünür ve ürün hakkında daha fazla bilgi edinmek ister 123.
- Değerlendirme 123. Müşteri, gerekli bilgiyi edinir ve satın alma kararını verme aşamasına gelir 123.
- Satış 13. Müşteri, ürünü veya hizmeti satın alır 13.
- Sadakat 34. Müşteri, satın alma işleminden sonra markaya sadık kalır 34.
Her aşamada, hedef kitlenin spesifik ihtiyaç ve beklentilerine göre uyarlanmış pazarlama mesajları ve içerikleri kullanılarak, potansiyel müşterilerin bir sonraki aşamaya sorunsuz geçiş yapması sağlanır 3.
Marketing funnel, işletmelerin hedef kitlelerinin satın alma yolculuğunu kademeli olarak anlamalarına ve bu anlayışa göre stratejiler geliştirmelerine olanak tanır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: