Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Markalar çeşitli nedenlerle isimlerini değiştirirler:
- Sosyal Baskı: Olumsuz haberler veya skandallar nedeniyle markanın imajını düzeltmek için isim değişikliği yapılabilir 23.
- Pazar Koşullarının Değişimi: Hedef kitlenin veya pazar ihtiyaçlarının değişmesi, markanın yeni bir kimliğe bürünmesini gerektirebilir 4.
- Rekabet Baskısı: Rakiplerden farklılaşmak ve modern bir imaj yaratmak için yeniden markalama yoluna gidilebilir 14.
- Şirketin Büyümesi veya Birleşmeler: Büyüme, birleşme veya satın almalar sonrası markaların stratejileri değişebilir ve yeni bir isim bu stratejiye uygun hale gelebilir 4.
- Telif Hakkı Sorunları: Daha önce kullanılan ismin telif hakkıyla ilgili sorunlar yaratması durumunda, isim değişikliği zorunlu hale gelebilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: