Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Markaların genç kalması için aşağıdaki stratejiler uygulanabilir:
- Geçmişi Değerlendirmek: Markanın başlangıcından bugüne kadar olan gelişimini analiz etmek ve mevcut durumu teknolojik araçlarla birleştirmek 1.
- Hedef Kitleyi Yeniden Araştırmak: Hedef kitlede meydana gelen değişimleri fark etmek ve demografik özellikleri de dahil ederek doğru bir araştırma süreci yürütmek 1.
- Kişiselleştirmelere Başvurmak: Müşterilere kendilerini özel hissettirecek kişiselleştirilmiş ürün ve hizmetler sunmak 1.
- İçerik Pazarlama Stratejilerine Yoğunlaşmak: Sosyal medya gibi platformlarda hedef kitleye özgü içerikler üretmek 1.
- Globale Hazırlanmak: Farklı dil destekleri ve globaldeki hedef kitlesine yönelik ürün ya da hizmet tanıtımları yapmak 1.
Ayrıca, markaların genç kalmasında etkili olan bazı örnekler arasında Coca-Cola, Fanta, Eti ve BMW gibi markalar bulunmaktadır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: