Buradasın
Bir marka neden gençleşir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Marka gençleştirme sürecinin bazı nedenleri:
- Teknolojik yeniliklere uyum: Markanın, teknolojik araçlarla ve günümüz şartlarıyla entegre olması 1.
- Hedef kitle değişiklikleri: Zaman içinde hedef kitlede meydana gelen değişimlerin takip edilmesi ve bu değişimlere göre stratejilerin güncellenmesi 13.
- Pazar payını artırma: Tanınmış bir marka, potansiyel müşterilerin dikkatini daha kolay çeker ve mevcut müşterileri sadık kalmaya teşvik eder 2.
- Krize karşı dayanıklılık: Güçlü bir marka kimliği ve olumlu itibar, ekonomik dalgalanmalar veya diğer zorluklar karşısında işletmenin daha sağlam durmasını sağlar 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: