• Buradasın

    Logo Connect red verilen faturalar nasıl düzeltilir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Logo Connect'te red verilen faturaların nasıl düzeltileceğine dair bilgi bulunamadı. Ancak, hata alan faturaların yeniden gönderilmesi için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
    1. Ticari ürün programında faturanın e-fatura statüsünün "sunucuda hata aldı" durumuna geldiği kontrol edilir 45.
    2. Hata alan alanlar düzeltilir 45.
    3. Fatura, LogoConnect "e-fatura gönder" ekranından yeniden gönderilir 45.
    Hata alan faturalar, LogoConnect giden kutusu ve arşiv giden kutusu ekranlarında kırmızı renk ile gösterilir 45. Bu faturalar, durum kodlarına göre yorumlanıp düzenlemesi yapıldıktan sonra aynı fatura numarası ile yeniden gönderilmelidir 45.
    Renklere göre durum kodları:
    • Kırmızı: Faturanın hatalı olduğunu ve alıcısına iletilemediğini belirtir 45.
    • Yeşil: Faturanın başarılı bir şekilde alıcısına iletildiğini belirtir 45.
    • Mor: Faturanın ara durumda olduğunu belirtir 45.
    Hata alan faturaların yeniden gönderilmesi hakkında daha fazla bilgi için bir uzmana danışılması önerilir.

    Konuyla ilgili materyaller

    Logo Connect e-fatura neden gönderilmez?

    Logo Connect üzerinden e-fatura gönderilememesinin birkaç nedeni olabilir: Geçersiz Cbc:ProfileID elemanı. Şematron hatası. Durum kodları. Sistem hatası. e-Fatura gönderiminde yaşanan sorunlar için Logo Kurumsal Bayisi veya Logo destek ekiplerinden yardım alınabilir.

    E faturada red yanıtı dönülmezse ne olur?

    E-faturada red yanıtı dönülmezse, fatura sistemsel olarak kabul edilmiş sayılır. Temel faturalarda: Alıcının KEP üzerinden resmi itirazda bulunması gerekir. Ticari faturalarda: 8 günlük itiraz süresi dolduğunda, fatura üzerinden düzenleme yapılamaz ve alıcının KEP sistemi veya noter gibi yollarla fatura iptal talebi göndermesi gerekir. Yasal sürenin aşılması durumunda yapılan itirazlar onaylanmaz ve alıcı, faturadaki tutarları ve bilgileri kabul etmiş sayılır.

    Logo Connect fatura düzeltme ne zaman yapılır?

    Logo Connect'te fatura düzeltme işlemleri, e-fatura gönderilmeden önce ve sonra yapılabilir. E-fatura gönderilmeden önce düzeltme işlemleri, faturanın LogoConnect üzerinden sunucuya gönderilmeden önce değiştirilebileceği anlamına gelir. E-fatura gönderildikten sonra düzeltme için ise, faturanın alıcı tarafından reddedilmesi veya iade edilmesi durumunda "IADE" tipi uygulama yanıtı kullanılarak gerekli düzeltmeler yapılabilir ve yeni bir fatura düzenlenebilir.

    Fatura red sebebine ne yazılır?

    Fatura red sebebine yazılabilecek bazı durumlar şunlardır: Hatalı fatura düzenlenmesi. Hizmet veya mal tesliminin yapılmaması. Faturanın sözleşmeye aykırı olması. Alıcı bilgilerinin yanlış gösterilmesi. Mükerrer fatura. Sahte fatura. Fatura red sebebi olarak "Açıklama" alanına yazılan metin, faturayı gönderen firmaya iletilir.

    Logo connect hata alan faturalar ne zaman silinir?

    Logo Connect'te hata alan faturalar, hatalarının giderilip yeniden gönderildikten sonra sistemden silinir. Hata alan faturalar, LogoConnect Giden Kutusu ve Arşiv Giden Kutusu ekranlarında kırmızı renk ile gösterilir ve bu faturaların durum kodlarına göre düzenleme yapılıp yeniden gönderilmesi gerekir. Hata alan faturaların silinmesi için, öncelikle bu faturaların iptal edilmesi ve ardından iptal kayıtlarının gönderilmesi gerekmektedir. Eğer fatura iptal edilemezse, hatasının düzeltilmesi ve yeniden gönderilmesi gerekir.

    Logo connect neden hata verir?

    Logo Connect'in hata vermesinin birkaç nedeni olabilir: Türkçe dil sorunu. Yetki ve klasör izinleri. Sürüm uyumsuzluğu. Lisans yenileme eksikliği. DLL dosyaları. Sertifika ve e-iş kodu sorunları. Görüntüleme şablonu hatası. Bu tür teknik sorunlar için Logo Destek hattından yardım alınabilir.

    Logo Connect fatura formatı nasıl değiştirilir?

    Logo Connect'te fatura formatını değiştirmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. LogoConnect Programı açılır. 2. Seçenekler menüsünden Genel Parametreler ekranına girilir ve "Güncellemeler Otomatik Yüklensin" seçeneği işaretlenir. 3. Logo Connect programı kapatılır. 4. Logo Connect SYS programı yönetici olarak çalıştırılır. 5. "Çalışma Alanları" seçeneğine tıklanır. 6. Çalışma alanı üzerinde sağ tıklayıp “Güncelleme Sihirbazı” seçeneği seçilir. 7. Açılan pencerede “Güncellemeleri kendim seçmek istiyorum” seçeneği işaretlendikten sonra “İleri” butonuna basılır. 8. Güncelleme seçeneklerinden “Tümünü seç” seçeneği işaretlenip “İleri” butonuna basılır. 9. İşlemler başarılı bir şekilde tamamlandığında “Güncelleme tamamlandı” yazısı görülür. 10. Connectsys kapatılıp, Connect.exe ile çalışmaya devam edilebilir. Logo e-fatura şablonunu güncelleme işlemi için Logo Destek ekibinden yardım alınabilir.