• Buradasın

    Logo Connect red verilen faturalar nasıl düzeltilir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Logo Connect'te red verilen faturaların düzeltilmesi ve tekrar gönderilmesi için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
    1. Hatanın Tespiti: Reddedilen faturaların hata kodu ve açıklaması incelenir 1.
    2. Fatura Üzerinde Düzenleme: Hata düzeltilir 12.
    3. Logo Connect Üzerinden Gönderim:
      • Logo Connect'te "e-Fatura Gönder" menüsü açılır 23.
      • Alt kısımdaki filtre ekranından "e-Fatura Durumu" alanı "GİB'e Gönderilecek" olarak seçilir 23.
      • "Sunucuda Hata Alındı" statüsündeki faturalar listelenir ve onay, paketleme ve gönderme işlemleri yapılır 23.
    Bu işlem, hem e-fatura hem de e-arşiv faturaları için geçerlidir 1.

    Konuyla ilgili materyaller

    E faturada red yanıtı dönülmezse ne olur?

    E-faturada red yanıtı dönülmezse, fatura sistemsel olarak kabul edilmiş sayılır. Temel faturalarda: Alıcının KEP üzerinden resmi itirazda bulunması gerekir. Ticari faturalarda: 8 günlük itiraz süresi dolduğunda, fatura üzerinden düzenleme yapılamaz ve alıcının KEP sistemi veya noter gibi yollarla fatura iptal talebi göndermesi gerekir. Yasal sürenin aşılması durumunda yapılan itirazlar onaylanmaz ve alıcı, faturadaki tutarları ve bilgileri kabul etmiş sayılır.

    Logo Connect fatura formatı nasıl değiştirilir?

    Logo Connect'te fatura formatını değiştirmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. LogoConnect Programı açılır. 2. Seçenekler menüsünden Genel Parametreler ekranına girilir ve "Güncellemeler Otomatik Yüklensin" seçeneği işaretlenir. 3. Logo Connect programı kapatılır. 4. Logo Connect SYS programı yönetici olarak çalıştırılır. 5. "Çalışma Alanları" seçeneğine tıklanır. 6. Çalışma alanı üzerinde sağ tıklayıp “Güncelleme Sihirbazı” seçeneği seçilir. 7. Açılan pencerede “Güncellemeleri kendim seçmek istiyorum” seçeneği işaretlendikten sonra “İleri” butonuna basılır. 8. Güncelleme seçeneklerinden “Tümünü seç” seçeneği işaretlenip “İleri” butonuna basılır. 9. İşlemler başarılı bir şekilde tamamlandığında “Güncelleme tamamlandı” yazısı görülür. 10. Connectsys kapatılıp, Connect.exe ile çalışmaya devam edilebilir. Logo e-fatura şablonunu güncelleme işlemi için Logo Destek ekibinden yardım alınabilir.

    Fatura red sebebine ne yazılır?

    Fatura red sebebine yazılabilecek bazı durumlar şunlardır: Hatalı fatura düzenlenmesi. Hizmet veya mal tesliminin yapılmaması. Faturanın sözleşmeye aykırı olması. Alıcı bilgilerinin yanlış gösterilmesi. Mükerrer fatura. Sahte fatura. Fatura red sebebi olarak "Açıklama" alanına yazılan metin, faturayı gönderen firmaya iletilir.

    Logo Connect fatura düzeltme ne zaman yapılır?

    Logo Connect'te fatura düzeltme işlemleri, e-fatura gönderilmeden önce ve sonra yapılabilir. E-fatura gönderilmeden önce düzeltme işlemleri, faturanın LogoConnect üzerinden sunucuya gönderilmeden önce değiştirilebileceği anlamına gelir. E-fatura gönderildikten sonra düzeltme için ise, faturanın alıcı tarafından reddedilmesi veya iade edilmesi durumunda "IADE" tipi uygulama yanıtı kullanılarak gerekli düzeltmeler yapılabilir ve yeni bir fatura düzenlenebilir.

    Logo connect hata alan faturalar ne zaman silinir?

    Logo Connect'te hata alan faturalar, durumları düzeltildikten ve yeniden gönderildikten sonra silinir. Hata alan faturaların silinmesi için izlenmesi gereken adımlar şunlardır: 1. Durum Sorgulama: Hata alan faturaların durumu, Logo Connect'te "e-Arşiv Giden Kutusu / Henüz Sonuçlanmamış" alanında F9 menüsü ile sorgulanmalıdır. 2. Fatura İptali: ERP programında ilgili fatura iptal edilmelidir. 3. Yeniden Gönderim: İptal edilen fatura, Connect aracılığı ile sunucuya yeniden gönderilmelidir.

    Logo connect neden hata verir?

    Logo Connect'in hata vermesinin birkaç nedeni olabilir: 1. Lisans Servisi Sorunları: Programın lisans servisi durmuş olabilir. 2. Ağ Erişimi Engelleri: Lisans servisinin çalıştığı ana bilgisayarda internet erişiminin olmaması veya ağ üzerinden kullanıcı bilgisayarlarının bu servise erişememesi. 3. DLL Dosyaları Uyumsuzluğu: Program sürümüyle GARANTILOGO.dll dosyasının sürümleri uyuşmuyorsa hata oluşabilir. 4. Veritabanı Uyumsuzluğu: Ticari sistemdeki firma tablolarının güncel olmaması veya yanlış ERP içindeki DLL'nin register edilmesi. Bu tür durumlarda, lisans yenileme işlemi yapmak, servisin başlatılmasını sağlamak veya teknik destek almak gerekebilir.

    Logo Connect e-fatura neden gönderilmez?

    Logo Connect üzerinden e-fatura gönderilememesinin birkaç nedeni olabilir: Geçersiz Cbc:ProfileID elemanı. Şematron hatası. Durum kodları. Sistem hatası. e-Fatura gönderiminde yaşanan sorunlar için Logo Kurumsal Bayisi veya Logo destek ekiplerinden yardım alınabilir.