Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Konkur sürecinde ajanslara aşağıdaki sorular sorulabilir:
- Proje ve Stratejiler: Ajansın, markanın ihtiyaçlarına uygun strateji ve yaratıcı konseptleri nasıl geliştirdiği 23.
- Medya Planlaması: Kampanyanın hangi platformlarda ve nasıl yürütüleceği 2.
- Bütçe ve Zaman Yönetimi: Kampanyanın maliyetleri ve teslim süreleri 2.
- Ekip ve Uzmanlık: Ajansın sahip olduğu ekip ve uzmanlık alanları 4.
- Önceki Çalışmalar: Ajansın daha önce gerçekleştirdiği başarılı projeler ve referanslar 4.
- Jüri Soruları: Sunum sırasında, ajansların yaptıkları işte markaları başarıya ulaştırıp ulaştırmayacağına dair sorular 1.
Bu sorular, konkur jürisinin ajansların yeteneklerini ve uygunluğunu değerlendirmesine yardımcı olur.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: