Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İspanya'da PR yapmak için bazı öneriler:
- Hedef kitleyi ve medya ortamını tanımak 1. İspanya'nın medya yapısı, diğer bazı ülkelerden farklıdır; daha az yayın, daha az niş medya ve daha geleneksel bir yapı vardır 1.
- Geniş kitlelere hitap etmek 1. İspanya'da dar bir kitleye yönelik değil, daha geniş ve yaygın konulara odaklanmak daha etkilidir 1.
- Benzersiz içerik sunmak 1. İnfografik, özel anket sonuçları veya yeni veriler gibi dikkat çekici unsurlar eklemek önemlidir 1.
- Gazetecilerle kişisel ilişki kurmak 3. Gazeteciler için sosyal medyada görünür olmak, onların çalışmalarını takip etmek ve basın bültenlerini ilgili medya organlarına göre uyarlamak faydalı olabilir 3.
- Doğrudan ve öz olmak 3. E-postalarda ve basın bültenlerinde konuya doğrudan girmek ve fazla açıklamalardan kaçınmak gerekir 13.
- Bölgesel açılar kullanmak 1. Bölgesel veriler veya analizler, yerel gazetecilere hitap etmek için kullanılabilir 1.
- Link talebini sürdürmek 13. Organik link alımı zorlaştığı için, linkin neden önemli olduğunu açıklamak ve talep etmek gerekebilir 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: