Buradasın
Influencer marketingde en önemli KPI nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
- Genel pazarlama kampanyaları için 3. Eğer birkaç influencer ile marka bilinirliği amacıyla bir kampanya yürütülüyorsa, en önemli KPI genel erişim (reach) olabilir 3.
- Lead veya satış oluşturmak için 34. Eğer amaç, potansiyel müşterileri marka tekliflerini keşfetmeye teşvik etmek veya satış yapmaksa, tıklama oranı (CTR), yönlendirme trafiği ve dönüşüm oranı gibi metrikler öne çıkar 34.
- Satış veya dönüşüm için 4. Satın alma veya kayıt işlemlerini teşvik etmek gibi alt kısım hunisi (bottom-of-funnel) hedefleri için dönüşüm oranı, satış geliri ve ROI gibi KPI'lar önceliklidir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: