Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Influencer Marketing'in amaçları şunlardır:
- Marka bilinirliğini artırmak 125. Influencerlar sayesinde marka, daha geniş bir kitleye ulaşır 12.
- Web sitesi trafiğini artırmak 15. Influencerların paylaşımları, web sitesine doğrudan yönlendirme yapmasa bile, marka imajı ve bilinirliği arttıkça insanlar markayı internette arar ve web sitesi ziyaretleri artar 15.
- Satışları artırmak 135. Influencerların ürün veya hizmetleri tanıtması, potansiyel müşterilerin markaya olan ilgisini artırır ve satın alma kararını hızlandırır 5.
- Özel ve spesifik hedef kitlelere ulaşmak 2. Influencerlar, belirli nişlerde uzmanlaşmış oldukları için markaların çok spesifik hedef kitlelere ulaşmasını kolaylaştırır 2.
- Sosyal kanıt oluşturmak 3. Influencer tavsiyeleri, sosyal kanıt izlenimi yaratır ve markaların rakipleri arasından sıyrılıp satışlarını artırmalarına yardımcı olur 3.
- Maliyet etkinliği sağlamak 2. Özellikle mikro ve nano influencerlarla yapılan iş birlikleri, geleneksel reklamlara kıyasla uygun maliyetlidir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: