Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Influencer marketing, markaların ürün veya hizmetlerini tanıtmak, marka bilinirliğini artırmak ya da satışları yükseltmek amacıyla influencer'larla iş birliği yaparak gerçekleştirdiği bir pazarlama stratejisidir 123.
Influencer marketing ilanı, bu iş birliklerini duyuran ve influencer'ların takipçi kitlesine ulaşmayı hedefleyen ilanlar olarak değerlendirilebilir. Bu ilanlar genellikle şu unsurları içerir:
- Hedef ve KPI'lar: Kampanyadan beklenen sonuçlar (örneğin, erişim, etkileşim, satış) 2.
- Hedef kitle: Yaş, ilgi alanları, satın alma gücü gibi özellikler 25.
- Influencer seçimi: Uygun influencer'ların belirlenmesi ve özellikleri 35.
- İçerik ve ödeme detayları: Ürün tanıtımının nasıl yapılacağı ve influencer'a sağlanacak ödeme koşulları 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: