Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Hizmet sektörünün bazı özellikleri:
- Soyutluk 4. Hizmetler elle tutulamaz, görülemez veya ölçü birimiyle ifade edilemez 4.
- Depolanamama 4. Hizmet sunulduğu an tüketilir ve tekrar stoklanamaz 4.
- Üretim ve tüketimin eş zamanlı olması 4. Hizmet, üretilirken aynı anda tüketilir 4.
- Müşteri katılımı 34. Hizmet üretiminde müşterinin aktif katılımı söz konusudur 34.
- Kalite kontrolün müşteri tarafından yapılması 4. Hizmetin kalitesi, müşteri tarafından satın almadan önce değerlendirilemez 4.
- Kişisellik 5. Hizmet sektörü, doğrudan insana ve onun gereksinimlerine hitap eder 5.
- Dinamiklik 4. Hizmetler, zaman boyutuna sahiptir ve zamanla ilgili faaliyetler dizisinden oluşur 4.
- Değişkenlik 4. Hizmetlerin verimliliği ve kapasitesi, hizmet sunan kişilerin uzmanlığına bağlı olarak değişebilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: