Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Hedef EBM (Edinme Başına Maliyet) değeri, işletmenin hedeflerine ve maliyet yapısına göre belirlenmelidir 5.
Hedef EBM'yi belirlerken dikkate alınması gereken bazı faktörler şunlardır:
- Geçmiş kampanya verileri: Geçmiş performans, daha sağlıklı bir EBM hesaplaması için yardımcı olur 2.
- Pazarlama hedefleri: Web sitesine daha fazla tıklama almak, dönüşüm sağlamak gibi hedefler belirlenmeli ve bu hedeflerin SMART (Özgül, Ölçülebilir, Ulaşılabilir, İlgili ve Zamanlı) kriterlerine uygun olmasına dikkat edilmelidir 2.
- Bütçe: Günlük bütçenin, hedef EBM'nin en az 10 katı olması önerilir 3.
Ayrıca, Google Ads'de hedef EBM teklifi belirlerken, son 30 günde en az 30 dönüşüm yapılmış olması gerektiği unutulmamalıdır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: