Buradasın
Google reklamları hangi saatlerde yapılmalı?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google reklamlarının hangi saatlerde yapılması gerektiği, hedef kitlenin alışkanlıklarına ve satış stratejisine bağlıdır 24.
Bazı öneriler:
- Mesai saatleri: Reklamların sadece iş saatlerinde gösterilmesi, gereksiz harcamaları önleyebilir 24. Örneğin, bir işletme reklamlarını Pazartesi-Cuma günleri 09:00-18:00 arasında gösterebilir 2.
- Gündüz ve gece dilimleri: 24 saat yayın yapan bir işletme, günü 00:00-09:00, 09:00-18:00 ve 18:00-00:00 olarak üç dilime ayırarak farklı teklif ayarlamaları yapabilir 2.
- Hedef kitleye göre analiz: Google Analytics ve Google Ads raporları kullanılarak kullanıcıların en aktif olduğu saatler analiz edilebilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: