Buradasın
Google Ads reklam sıralaması nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
- Teklif tutarı 13. Reklamın tıklanması için belirlenen maksimum maliyeti ifade eder 14.
- Reklam kalitesi 134. Reklamın ve açılış sayfasının ne kadar yararlı ve alakalı olduğunu, kullanıcıların beklentilerini karşılayıp karşılamadığını değerlendirir 14.
- Reklam sıralaması eşikleri 13. Yüksek kaliteli reklamlar için belirlenen minimum eşiklerdir 1.
- Bir açık artırmanın rekabet gücü 13. Aynı konum için rekabet eden reklamların sıralamasını etkiler 1.
- Kullanıcının arama bağlamı 13. Arama yapan kişinin konumu, cihazı, arama zamanı gibi faktörleri içerir 13.
- Reklamın beklenen etkisi 3. Reklamın belirli arama sorgularıyla ne kadar alakalı olduğunu belirler 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: