Buradasın
Google Ads benzer hedef kitle nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads’te benzer hedef kitle oluşturmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Kaynak Kitleyi Seçme: Mevcut müşterileriniz, web sitesi ziyaretçileriniz, sosyal medya takipçileriniz veya e-posta listenizdeki kişiler gibi, markanızla etkileşimde bulunan bir kaynak kitle seçin 23.
- Benzerlik Oranını Belirleme: Google Ads, %1 ile %10 arasında bir benzerlik oranı sunar 2. Bu oran, kaynak kitlenize ne kadar benzer bir kitleye ulaşmak istediğinizi belirtir 2.
- Benzer Hedef Kitleyi Oluşturma: Google Ads reklam yöneticisi veya Google reklamlarında mevcut müşteri verilerinizi yükleyerek benzer hedef kitleyi oluşturun 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: