Buradasın
EKAP bilgisi nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
EKAP (Elektronik Kamu Alımları Platformu) bilgisi almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Kayıt İşlemi: EKAP'a giriş yapabilmek için öncelikle kayıt olunmalıdır 23. Kayıt sırasında kişisel bilgiler ve iletişim detayları girilmelidir 2.
- Protokol Hazırlama: Kayıt işleminden sonra protokol oluşturulmalı ve bu protokolün çıktısı alınarak ıslak imzalı ve kaşeli olarak Kamu İhale Kurumu'na gönderilmelidir 13.
- Onay Süreci: Kurum, belgeleri ve EKAP kayıtlarını kontrol ederek protokole onay verecektir 13. Onay işleminden sonra kayıt sırasında girilen e-posta adresine bilgilendirme mesajı gönderilecektir 13.
- Şifre Alma: Protokol onaylandıktan sonra platform sorumlusu, şifrelerini oluşturarak EKAP'a giriş yapabilir ve yeni kullanıcı oluşturabilir 23.
EKAP'a kayıt ve protokol hazırlama işlemleri sırasında detaylı bilgi ve destek için 444 0 545 numaralı EKAP Etkileşim Merkezi aranabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: