• Buradasın

    Ek garantinin farkı ne?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Ek garanti ile genişletilmiş garanti arasındaki temel fark, kapsam ve süre açısındandır 2.
    • Ek garanti, satın alınan ürüne ilişkin yasal garanti süresinin sona ermesiyle devreye girer ve firma tarafından belirlenen ek ücret karşılığında, cihazın ömrünü devam ettirebilmesi için yetkili teknik destek hizmeti sunar 12. Bu hizmet ile 2 yıllık yasal garanti süresi olan ürünlere +1, +4 ve +7 yıl gibi uzun süreli ek sözleşmeler yapılabilir 2.
    • Genişletilmiş garanti, ürünü üreten firmanın hüküm ve koşullarıyla eşleşmeyebilecek durumlar için sunulan bir hizmettir 2. Bu hizmet ile garanti kapsamı, ücretsiz çözüm sunulacak şekilde genişler ve garanti kapsamı içindeki problem yelpazesi genişler 2.
    Ek garanti ve genişletilmiş garanti arasındaki farkları kesin olarak belirlemek için, firmaların sunduğu özel sözleşme ve hizmet koşullarını incelemek gereklidir 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Altus 4 yıl ek garanti nasıl yapılır?

    Altus 4 yıl ek garanti yapmak için, satış tarihini takip eden en geç 6 ay içerisinde yetkili servislere müracaat edilmelidir. Ek garanti, cihazın kurulum aşamasında veya garanti süresi bitmeden yapılan bir işlemdir. 2025 yılı için 4 yıl ek garanti fiyatları şu şekildedir: Montaj tarihi itibariyle ilk 6 ay (180 gün) içinde no-frost buzdolabı ve çamaşır makinesi için 2.099 TL; Montaj tarihi geçtikten sonra 36. aya (1095 gün) kadar 2.519 TL; Montaj tarihi itibariyle ilk 6 ay (180 gün) içinde statik buzdolabı, bulaşık makinesi ve kurutma makinesi için 949 TL; Montaj tarihi geçtikten sonra 36. aya (1095 gün) kadar 1.149 TL. Ek garanti sorgulaması sistem üzerinden yapılamamaktadır. Daha fazla bilgi için 444 0 888 numaralı Altus müşteri hizmetleri hattı aranabilir.

    Harici garantinin avantajları nelerdir?

    Harici garantinin bazı avantajları: Muhatabı koruma: Harici garanti, bir işin veya ödemenin yapılacağına ilişkin banka güvencesi sağlar ve bu güvencenin lehine düzenlendiği muhatabı korur. Uluslararası iş yapma imkanı: Türkiye’deki işletmelerin yurt dışında, yabancı menşei işletmelerin ise Türkiye’de iş yapabilmesine olanak tanır. Erken mal bedeli tahsilatı: Mal mukabili kredili satış yapan firmalara, alacaklarının belirli bir ücret ve komisyon karşılığında finansal kuruluşlar tarafından satın alınması yoluyla erken tahsilatı sağlar.

    Ek Garanti hangi durumlarda devreye girer?

    Ek garanti, cihazın yasal garanti süresi bittikten sonra devreye girer ve cihazın ömrünü devam ettirebilmesi için ücret karşılığında sunulan yetkili teknik destek hizmetini kapsar. Ek garantinin devreye girdiği durumlar şunlardır: - Üretimden kaynaklı arızalar; - Elektrik ve mekanik kaynaklı arızalar; - Ani voltaj dalgalanmalarından kaynaklı arızalar; - Normal kullanım, aşınma ve yıpranma nedeniyle oluşan arızalar; - Isı, toz, nem gibi çevresel faktörlerden kaynaklanan arızalar.

    Harici garanti ve kontrgaranti nedir?

    Harici garanti ve kontrgaranti, bir işin veya ödemenin yapılacağına ilişkin banka güvencesi sağlayan taahhütlerdir. Harici garanti. Kontrgaranti. Harici garanti ve kontrgarantinin diğer türleri şunlardır: Geçici garanti mektubu. Kati / kesin garanti mektubu. Avans garanti mektubu. Ödeme garantisi. Alıkoyma garantisi. Standby akreditif.
    A Turkish shopkeeper confidently presenting a pristine, fully functional appliance to a customer under a bright "full warranty" sign, while another customer hesitantly examines a slightly damaged item under a dim "limited warranty" sign.

    Sınırlı ve tam garanti arasındaki fark nedir?

    Sınırlı garanti ve tam garanti arasındaki temel fark, kapsam ve sorumluluk seviyesidir. Tam Garanti: Ücretsiz onarım veya değiştirme sunar. Tüm kusurları ve sorunları kapsar. Satıcı, ürünü tüketiciye ücretsiz olarak tamir etmeyi veya değiştirmeyi taahhüt eder. Sınırlı Garanti: Tam garanti kapsamında olmayan belirli durumları kapsar. Onarım veya değiştirme için belirli koşullar ve sınırlamalar içerir. Alıcı, belirli durumlarda onarım masraflarını karşılamak zorunda kalabilir. Örneğin, sınırlı garanti, ürünün tasarım veya üretim hatalarından ziyade, sahibinin eylemleri nedeniyle arızalanması durumunda geçerli olmayabilir.