Buradasın
E İhracat Sekreteryası başvurusu nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-İhracat Sekreteryası başvurusu için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Gerekli Belgelerin Hazırlanması:
- Başvuru Formunun Doldurulması:
- "Perakende E-Ticaret Sitesi Başvuru Formu" veya "Pazaryeri Başvuru Formu" doldurulmalıdır 3.
- Başvuru Yapılması:
- Hazırlanan belgeler ve başvuru formu, E-İhracat Sekretaryasına iletilmelidir 3.
Başvuruların, geçerli bir e-imza sertifikasıyla 5070 Sayılı Elektronik İmza Kanununa uygun olarak imzalanarak KEP Portalı üzerinden e-imzalı belge olarak iletilmesi gerekmektedir 3.
Detaylı bilgi ve destek için üyesi bulunulan İhracatçı Birlikleri Genel Sekreterliği veya Ticaret Bakanlığı ile iletişime geçilebilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: